4

Perginya KenanganKu....

Posted by matsan on Saturday, January 10, 2009
Aslmualaikm...

Hmm,aku nak berkongsi gambar rumah sewa aku di sungai pusu..
Rumah yg aku duduki hampir dua tahun setengah telah dirobohkan dan akan dirobohkan sepenuhnya tidak lama lagi...

Aku duduk rumah nie yg terletak di sungai pusu gombak sejak aku f4 sampai la hbs spm..
f4 aku duduk rumah nie dengan kawan aku maulana manakala lepas spm aku duduk rumah nie dengan 6 org kawan aku iaitu zarriq,alim,awe,fendi,man,dan farid....

Sebab utama aku duduk umah nie time f4 adala,hehehe..
Lepas spm sebab keje dekat hulu klang...Dekat cket dgn tmpt keje...
Nie la gambor umah sewa aku,berdepan dengan padang bola UIA....





Gambar bawah nie baju yg aku nak beli tp xjadi beli...Hahaha...
lain kali la baru beli...


4 Comments


haha..kesian gila tgk keadaan rumah tu.huhu..eh,sungai pusu kat bhg mana?


bhgn dekat ngan kubur kot...
xtau nak ckp mcm mne..hahaha


dekat ngn kubor?wahh..seram2..
kat sg pusu tu cm byk je bnde ngeri jadi.nsb bek awk da xdok sne da.huhu..


ngeh3..mcm tu plak..tp sdih lor...haha

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.