2

SiMpaNanKu....

Posted by matsan on Friday, January 16, 2009
Hmm,simpanan ini bukan bererti wang simpanan aku ye..
hehe,aku sekarang agak payah nak menyimpan...tp berusaha sedaya upaya utk menambah simpanan...utk masa depan...

Simpanan yg aku maksudkan nie adalah barang yg aku berjaya simpan sejak dari kecil merangkap sekolah rendah kot...Dah bertahun2 la jugak aku simpan...Aku pun xingat bila time aku mula2 ada barang2 kat bawah nie....


Ini la antara koleksi yg aku simpan sejak sekolah rendah selain gambar dan sijil..hahaha...
Sebenarnye banyak lagi tp dah hilang kot...Xtau letak dekat mne...

Poskad - poskad nie aku beli time aku first2 pergi ke pesta buku klu x silap aku...huhu,aku xpernah guna pon poskad nie sampai la sekarang melainkan aku beri satu drpdnya kpd adik aku...tp dia pergi conteng plak poskad tu...koleksi poskad abe dr gila2 kot...Now,sampai sekarang aku suka pergi ke pesta buku..cari komik je...hahaha

Keychain Garfield - keychain nie aku beli dgn harga rm2 time sekolah al-amin adakan lawatan ke pusat kesenian islam...Tp aku belinya dekat masjid negara lepas solat zuhur or asar,not very sure...Aku ingt lagi,aku beli keychain nie dengan kwn baik aku masa tu,Muaz...Hahaha,dah ke ireland orgnye...

Keychain kayu - Keychain nie aku beli di teluk batik,lumut....Time tu ikut ayah outstation klu x silap....sebenarnya nak bg kat org,last2 aku yg simpan sebab xberi2 pon...haha

Jam Makkah - Jam nie pemberian dari geng aku di al-amin...Antara tarmizi or amir mursyid...Aku xtau yg mana satu antara 2 org nie...hahaha..
Kalau dengan tarmizi dulu asyik sibuk pasal cyberpet je...Jam nie dah xleh pakai,tp aku still simpan sebab aku modified daripada jam,aku jadikan tempat letak gambar...Still simpan and berkilat lagi jam nie,slalu polish tue...huuhu...

Pemberian org aku tetap akan jaga sampai bile2....Aku dah sedar akan bernilainya pemberian seseorg tue...later~


2 Comments


barang-barang pusaka..
nanti kasi kat anak2.buat turun temurun.haha!


waa terharu gila ade benda ni lagi,aku simpan surat je (dah bgtau da hrtu)

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.