0

NeW SemesteR....

Posted by matsan on Wednesday, January 14, 2009
Salam..

Semester baru dah bermula,aku kembali ke pulau pinang...Semester nie aku masuk ke sem 4...
Dah x lama lagi nak hbs and just wait 4 the last result...
Hmm,dah kembali terpisah dengan dunia luar...
Surat khabar jarang bace la nampaknye....

Alhamdulillah,result sem lepas agak bagus....Boleh la orang cakap kan...
Huhu,hari pertama pendaftaran aku dah sedih...Cincin aku kena rampas...Entah ape2 la lecturer tu,dalam buku peraturan bg pakai cincin tapi dia nak rampas gak...Nasib baik dpt result ok,kalau x mmg dah mengamuk aku...Setakat cincin yg aku beli apa la sgt,tp kalau org bg mmg aku akan mengamuk...hahaha...(tp xde org pon nak bg kat aku,wawawa)

Erm,first week nie agak relax kot...Masih dalam proses pendaftaran dan mengenal subjek...
Just di beri taklimat yg ringkas dan ambil kedatangan je..Ok la kot...
Tapi sem nie agak padat dr sem lepas...
Waktu pembelajaran setiap hari dari pukul 8am-5pm..Just jumaat je sampai 9.30pm...hahaha..
Kita hadapi jela dengan hati terbuka...

Yeah,nampaknye KL PLus bimbingan Pak Uda aku menerajui Liga Super ketika nie..Tumpang gembira aku ye Pak Uda....Belek2 paper,mcm2 berita yg ada...Benda remeh yg digembar-gemburkan...X hbs2 pasal artis,politik yg remeh...
Hmm,pilihan raya KT nak dekat....Xdapat nak turun padang kali nie....
Now,aku lebih tumpukan tentang keadaan di GAZA...Kita sebagai saudara mereka kena banyakkan berdoa dan memberi sokongan utk mereka....Hmm....Kalaulah aku dapat baling kasut mcm wartawan tu kena dekat kepala BUSH....Jangan kata selipar,baling pisau pon aku sanggup.....

Asar dah masuk...Permisi dulu...Kawe hari nie nak masok nasi gore...Hok semale kawe dah masok tomyam..hahahaha.
Wslm....



0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.