0

CaRa EsAn...

Posted by matsan on Wednesday, April 22, 2009
Salam..
Pagi tadi sepatutnya kena hantar assignment 5 bagi Practice on Hydraulic..
Masa yg diberi utk menghantar adalah 1 minit daripada kiraan lecturer..
'1 minit dari sekarang sila htr assignment 5'...
Aku dah siap awal assignment tu tp aku tunggu utk kumpul kertas daripada kwn yg lain..
Dah siap kumpul,aku ke depan utk htr kertas assignment tersebut..

Lecturer berdiri dengan muka garang,memandang aku...

'1 minit dah habis..'
(aku masih nak letak atas meja dengan kertas yg lain)..
'takde2,tak payah htr,masa 1 min dah hbs~'
'tapi encik......'
'takpe,awak simpan sebagai kenangan kertas tue...
(aku mula buat muka)....(masih berdiri dengan penuh harapan)...
'sit back at your place,takpe2 awak simpan elok2 kertas tue'...
(dengan muka kecewa dan tahan marah,aku kembali ke tempat duduk)...
'hey you,sit down~~'...'nak saya ckp bahasa apa nie bg awak phm(dengan nada bergurau)....
'yela2,nak duduk la nie~~'(member2 sibuk gelak sebab tgk aku terpaksa mengalah)...

Sibuk berleter lepas tu.....

'Ok,saya nak breakfast kejap sebab tadi kamu dh breakfast kan??Jgn buat bising..Cuba buat assignment 6,jgn nak happy2..'

Keluar je lecturer tu dari lab,aku terus ke depan utk selitkan kertas yg aku tak dapat htr tadi..
Tiba2,boleh pulak lec tu patah balik...Aku terpaksa pura2 cari barang dekat meja depan..

'Lupa pulak saya,kalau ada orang carik saya,tolong call saya ok' dan lec terus berlalu pergi~~..

Fuhhh,nasib baik tak kantoi,aku apa lagi,terus selitkan kertas tu dengan kertas member2 yg dah hantar....
Habis kelas dia rasa pelik sebab kertas utk assignment 5 mcm dah bertambah...

'Siapa yg tak hantar lagi exercise 5??'
takde sorang pun angkat tangan...aku terpaksa menyorok sebab takut lec cam muka...
'Kamu nie memang pandai ye,tadi saya rasa kertas nie sikit je,sekarang dah banyak pulak..'

Member2 semua tergelak..
Nak buat macam mana lec..Nak idop~~~


0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.