0

KaWan2 SePasir....

Posted by matsan on Tuesday, April 07, 2009

Salam...
Aku tak sihat...Demam dan sakit leher yg hari tu punya datang balik...Aku tak tau kalau jadi jugak kali kedua macam mana..Alhamdulillah demam tak berapa panas,just suam2....
Maybe sebab kena hujan semalam,hari nie dengan bahana tido atas lantai...Letih sangat sampai tak sempat nak pergi dekat tilam sendiri untuk tido...Sedar2 bangun pagi ada atas lantai...
Betul cakap mak,sejuk lantai tu bisa boleh rasa sampai ke tulang..Lebih2 lagi kalau simen..

Ok,kita tinggalkan pasal lantai dan sakit..
Just nak bercerita pasal kawan2 sepasir yakni teman sepermainan aku yang mula2 sekali...
Dulu masa kecik2 dalam umur3-7 tahun,aku selalu bermain dengan kak maryam bila petang2..
Ditemani dengan seorang gurl dan seorang boy..hahaha...Gurl tu nama dia Afira binti Azlan,anak makcik Ain dan pakcik Azlan merangkap kawan mak aku dan Afira merupakan jiran sebelah rumah aku..Afira juga adalah rakan sekolah aku di al-amin sampai darjah 3 kalau tak silap..
Yang boy tu pulak adalah abang Afira sendiri iaitu Uwais,merupakan kawan kakak aku...
Kira 2 pasang adik beradik bermain bersama la nie...

Yup,merekalah rakan2 sepasir aku yang mula2..Macam2 benda yg kami buat bersama sampailah bila dah meningkat usia,baru kurang sikit main bersama sebab dah kenal erti segan...hehehe
Sekarang aku dah punya teman sepasir yang baru...
Dah hampir 2 tahun kami bersama...
Bagi aku teman sepasir adalah teman yang main pasir sama2.... =)



Kawan2,korang semua sengal macam aku...You are da best buddies....


0 Comments

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.