4

WhY??

Posted by matsan on Friday, April 24, 2009
Sering kali menjadi perbualan rakan sekelas..

'esan,senyum sikit'..

'esan nie suka marah orang'...

hehehe,tak tau la kenapa..memang dah terbiasa dari dulu kot... aku memang suka marah kot,kalau member sekelas tu asyik kena marah je terutama perempuan..Siap ada yg tarik muka n nak nanges lagi..Entah la...~~ Mungkin itu gaya Muhammad Ehsan...

'entah sape la nak kau nanti esan,bertahan jela wanita tersebut dgn kau'...

huhuhu,pedih ayat tu,perempuan pulak yg ckp kat aku...


Aku dah berjaya melepasi beberapa test dengan sempurna dan kantoi beberapa test juga...
Yg lepas2 nie tak tau la... Chaiyok2..Exam pertengahan bulan 6~~

coklat itu hitam tapi manis,Esan itu garang tapi hati lembut(kata orang,aku tulis je)...

p/s: jangan bagi cerita korea atau jepun dekat aku,nnt aku tak buat keje..mesti nak tgk sampai hbs...


4 Comments


coklat tu..nmpk sdp!kan best kalo ad org bgi coklat..

p/s:muke je garang,tapi ati lembut..ye ke?hahaha


hehehe..tak tau la..orang yg cakap..
coklat itu memang sedap~


cam tak caye je esan suke marah orang?dengan kami kawan2 lama tak kot..esan baik ngn kami kan kan kan?haha..


setuju dgn safwa!
:)

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.