2

Edito

Posted by matsan on Monday, April 13, 2009




Malam isnin 13/4/2009...
Aku akan berpisah dengan dia buat tempoh 5 tahun..
Bukan satu tempoh yg kejap tapi satu tempoh yg lama,aku sekali lagi hilang tempat bergantung..
Kami banyak berbicara bersama tentang soal hati...

Dia aku kenali sejak 4 tahun yang lalu..Walaupun jarang2 bersama kecuali masa cuti,dia tetap tergolong di antara sahabat rapatku..
Sejak kecil kami mendapat pendidikan yg sama kecuali dia di KL manakala aku di gombak..Dia adalah permata di antara kami 9 orang..Sikapnya yang pendiam dan tidak banyak bercakap,sentiasa di dalam keadaan blur membuatkan dia adalah insan yg istimewa..

Aku tak mahu byk berbicara sebab aku akan byk berbicara di entry selepas ini.
Pic2 ini di edit dan dihadiahkan kepada dia di dalam album bersama dengan sehelai bendera Malaysia dan sehelai kain pelikat..



2 Comments


macam taiko lah pulak nampak esan da botak..haha..


taiko ye??hahaha

Copyright © 2009 -KeHiDuPaN- All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.